سوله دامداری صنعتی

سوله دامداری صنعتی
نوع پروژه : سوله سازی
زیر بنای ساخت : 3360 متر
سال ساخت : 1398 - 1401
Rate this project

کاربری: دامداری صنعتی بز سانن و میش آصف

موقعیت: شهر زیار (مهدی آباد)

ناظر پروژه: مسعود عرب زاده

کارفرما : آقای دکتر بصیری

این پروژه از سال 1398 آغاز شده و سال 1401 به پایان رسید. کل محوطه ای که سوله در آن احداث شده 12000 متر مربع است و این سوله در ابعاد 120 متر طول، 28 متر عرض به ارتفاع 9 متر می باشد.

پروژه دامداری صنعتی مدرن با طراحی خاص دارای فونداسیون نواری، ستون های بتنی و سقف سازه فلزی می باشد. همچنین با داشتن شیر دوش 24 واحد، اتاق نگهداری شیر، سالن تولید لبنیات، 3 اتاق کارگری، دفتر مدیریت، سالن جلسات، سالن انتظار، ماک بند(اتاق بره ها)، موتور خانه، اتاق برق، انبار کنسانتره، انبار علوفه، سالن نگهداری قوچ ها، اتاق سولاریوم، سپتیک و مخازن آب شرب حوضچه ضد عفونی و استخر شست و شو دام از دامداری های به روز در کشور محسوب می شود.

از ویژگی های برجسته این سوله می توان به دهانه ی 28 متری بدون ستون در وسط ، اشاره کرد که تاثیر مثبت محسوسی بر پلان پروژه گذاشته است همچنین از ویژگی های دیگر این پروژه تونل های زیر زمینی در طول سوله می باشد که درخارج از پروژه به باد بند ها وصل شده است که هوای تازه و مطلوب به داخل سوله جریان داشته باشد. دیوارهای سوله با آجر زبره 45 سانتی متری نماچینی شده است و در ساخت این بنا 70 تن آهن آلات به کار رفته است و تمام درب های سوله از نوع رول آپ اتومات می باشد.

سایر پروژه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *